MITÄ JA MITEN TOIMIMME KEHITYSPROJEKTEISSA
MITÄ?
TULOS + LAATU + YMPÄRISTÖ + TURVALLISUUS + KERRALLA OIKEIN
- asiakas-yritys-toimittaja -ketjun analysointi - ulkoisten ja sisäisten asiakkaiden tarpeet ja vaatimukset
- kokonaisprosessin viritys tavoitteiden, mittarien ja asiakasvaatimusten pohjalta
- pää- ja tuki-/osaprosesseille kokonaisuuden kannalta määritetty oikea asema ja suorituskyvyn varmistaminen
- henkilöstön resurssitarvearviointi sekäasiantuntemuksen ja panoksen käyttö varmistaen näin sitoutuminen, motivointi, jaksaminen
- sisäisten asiakkuussuhteiden hiominen "yhdeksi tiimiksi ja/tai koneeksi"
- jatkuvan kehittämisen kytkeminen päivittäiseen työhön - jatkuvuuden varmistaminen
- realistinen ja priorisoitu PTS-kehittäminen
MITEN TOIMIMME?
- emme "toimita avaimet käteen järjestelmiä", vaan kehitystyö tehdään yhdessä henkilöstön ja johdon kanssa heidät asiaan perehtyttäen ja sitouttaen niin, että järjestelmästä on yrityksellenne todellista hyötyä ja asiat toimivat projektin jälkeenkin
- konsulttipäivät erittäin tehokkaita ja tuloksellisia, jolloin henkilöstön "hyötysuhde" projektiin osallistuessaan on paras mahdollinen
- suunnittelu ja toteutus asiakkaan kanssa yhdessä määritettyjen tavoitteiden mukaisesti
- konsultoinnin määrä ja muoto asiakkaantodellisen tarpeen ja oman panostusmahdollisuuden mukaan
- päiväveloituksella, joka kattaa myös pienimuotoista toimistokonsultointia
- työskentelyssä käytetään modernia interaktiivista toimintamallia; pc + multimedialaitteisto + henkilöstön panos - ”pää paikalla ja ajatukset positiiviskriittisesti mukana" riittää