Jatkuva parantaminen aktiivisena osana yrityksen toimintaa

Johtamisstandardit ISO9001/ISO 14001/OHSAS 18001 sisältävät kaikki yhteisiä ja osin toisistaan eroavia vaatimuksia jatkuvalle parantamiselle.

Jos haluat katsoa tarkemmin, klikkaa!

Määritykset ovat sinänsä selkeitä ja asioita on sovellettu yrityksissä paremmalla ja huonommalla menestyksellä jo kauan. Siitä huolimatta jatkuvan parantamisen ajatus ja ”henki” sekä käytännössä aukottomasti toimivat korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet (liittyen myös mm. sisäisiin auditointeihin) eivät hyvin usein toimi em. vaatimusten, puhumattakaan liiketoiminnan kehittämisen vaatimusten mukaisesti!

MKC Finland Oy:n laaja käytännön kokemus asiasta antaa hyvän pohjan tarjota yritykselle eväitä jalkauttaa jatkuva parantaminen organisaatioonsa. Perusasiat käydään yleensä läpi yhden päivän koulutuksessa, mutta mikäli asia liittyy yrityksen omien menettelyjen kehitys- tai viritysprojektiin koulutus toteutetaan kaksipäiväisenä.               

Kohderyhmä

Yritysjohto, prosessien omistajat, operatiivinen johto, esimiehet sekä laatu-, ympäristö- ja turvallisuusasiantuntijat yrityksessä. Koulutus on erinomainen asian jalkauttaja koko henkilöstölle!


Kurssin sisältö ja ohjelma

 Sisältömalli oheisena; tavoitteena seuraavien periaatteiden ymmärtämine ja mahdollisuuksien mukaan soveltaminen:

”Toiminnan kaikki tulokset, tiedot ja palaute on käytettävä hyödyksi, jos halutaan pysyä kilpailussa mukana tai voittaa kilpailu!”


”Ei riitä, että tietoa kerätään, että sitä on olemassa! Tietoja tulee myös käyttää läpi organisaation määritetyllä systematiikalla ja vastuutuksella!”


Kouluttaja

Kouluttajana toimii liikkeenjohdon konsultti, pääarvioija DI Markku Kylmäne

Koulutuspaikka- ja aika

Koulutuspaikka asiakkaan omissa tiloissa tai tapauskohtaisesti sovittavalla tavalla. Koulutuksen kesto määräytyy tapauskohtaisesti asiakkaan tavoitteiden ja käsittelylaajuuden mukaisesti – 1-3 päiväiseksi.


Pyydä yrityskohtainen tarjous!